Bakfull tjej? Jo..

Ja, gårdagen lär jag tacka för! Hökartorget gjorde en otroligt grym spelning, skitbra! Sen shake'a jag ass bredvid min vapendragare och sen kom två pinglor till, awesome! Så tack alla tjejer för igår!

Idag mår jag väl sådär. Och med sådär menar jag fruktansvärt... Hallt från jag vet inte vart, huvudvärk, magont, yrsel och ångest. Kämpigt att ligga på topp! ;) nejmen alla shots, alla öl, alla fyllesms och alla pinsamma danser var värt det! Puss på mina tjejer och syrran o co. för ni är la bäst!

Extra creed till min fina syster som är så förbaaannat go och köper 4st LP-plattor till sin lillasyster! Billy Joel x2, europe och Bryan Adams, vadå kap?! Så ja, gissa vad jag ska göra resten av kvällen? ;>




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback