euphooooria

Har haft en väldigt bra bakisdag! Eftersom jag inet orkade gå hem till mig halv 5 imorse så traskade jag hem till emma och anders. Så sov på soffan där inatt! Vaknade upp med spränghuvudvärk och fortfarande full, kändes bra.. Att shota hb på efterfester är kanske inte en sån bra idé ändå?......

Aja, vädret har varit underbart och har varit med emma nästan hela dagen! Vi gick hem till pappa och satt på trappen en sväng i solen med älsklingshunden! Myspys!
Sen kom mamma och hämtade mig, så vi åkte och handlade lite grejer till mig som jag ska ha på bussen. Haha, tänk om 24h, då är jag på båten och dricker goda drinkar och dansar röven av mig! :D Kommer blir sjukt!

Har även hittat min balklänning!!!! Inte alls vad jag hade tänkt mig, men det blev nästan bättre! Lägger upp en bild imorgon så ni vet vad ni (som ska på balen) inte får köpa! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback