nostalgitripp

I helgen har jag i stort sett bara varit med familjen och sovit ut. Fredagskvällen lagade jag god mat och hade trevligt sällskap. Lördagen sov jag ut och städade rummet lite. På kvällen åkte jag med mamma till emma och anders som också har legat sjuka hela helgen och lagade lite tacos till dom och oss. Medans vi åt kikade vi på melodifestivalen och skrattade även så tårarna forsade! ;)

Idag har jag bara kollat på en film, duschat och fixat mig och grattat min fina kusin Isabella som fyllde 17 år den 8 februari! :)
Har även haft världens nostaligitripp i helgen så har kikat på några disneyfilmer, så jäkla kul! ;D

Nu blir det kontoret och wallander med baugetter och tzatsiki, möms!

Såg bl.a. min favoritfilm.. :>


» Linda

Hej! Just nu tävlar jag ut en ear cuff på min blogg. Välkommen in och var med. Lycka till :)

2012-02-12 // 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback