14th february

Ingen undgår väl denna dag? Alla hjärtans dag. I år har jag varit konstigt emot denna dag. Ser jag choklad, kort, rosor och gelehjärtan i affärer hånar jag det. Har faktiskt aldrig hänt förrut. Vet inte om det är för att jag är äldre, att jag växt eller för att jag kanske rentav saknar den där känslan? Fjärilar-i-magen-känslan? äe jag vetti tusan!

MEN, jag har försökt gjort det bästa av denna dag. I skolan köpta jag kladdkaka, efter skolan åt jag med en bästavän, har kryat på min sjuka syster med kärleksmums och har inte varit ensam en enda stund idag. Förns nu. Eller ja, mamma är ju i köket, men ni fattar.. Men inte fan kan jag sitta och deppa här heller? För det första har jag mycket läxor att göra, för det andra tänker jag inte vara så patetisk och tycka synd om mig själv. Och för det tredje har jag min fina musik. Har precis satt på en fin platta av bruce, tunnel of love. Lite kärlek blir det la ändå idag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback