matt jag blir

yep, jag fick blir hemma idag. Mitt huvud ger sig fan inte, så det blir farbror doktorn till veckan! Hade ju problem i våras med, men då var det inte en konstant värk! Fick ju övningar från en sjukgymnast och det gick över. Så vi får se vad dom säger nu när det gör ont igen. Känns dock inte som samma smärta. hum..

Nu på kvällen har jag haft finbesök av en fin vän. Pratade lite vilket var skönt! :) Nu ska jag städa upp det sista/värsta på mitt rum sen blir det te(ja, jag har även ont i halsen idag med) framför halv åtta hos mig och familjen annorlunda, mys!

ps. känns som att jag vill gråta ur min hjärna eller banka huvudet mot något, för det gör så ont... does that makes any sense? uhuu

typ såhär... För övrigt cprolig film, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback