söndag, igen

Helgen går alldeles för fort! På fredagen pluggade på våran presentation med företaget. Sen på kvällen åkte jag hem till syrran som fyllde år, riktigt trevligt! Kvällen blev annars lugn, träffade lisa en sväng och kikade även på film. Lördagen stod i princip av samma sak. Pluggade med HEJA UF och sen vart det film på kvällen. Fick även en överraskning på kvällen, vet inte om jag ska skratta eller gråta, haha..

Idag sov jag i alla fall ut, och sen åkte jag med pappa, cath, emma och ann-sofie till farmor och farfar, och fikade och hade det trevligt! :) Nu har jag precis kommit hem från min morbror Peter med mamma, tog en kaffe och pratade om min och Jespers student! åååh, fick väääärldens pirr i magen! Riktigt underbart! :D

Nu blir det dusch, wallander och fokus på presentationen imorgon!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback