summertime sadness

Hallå mina kära bloggläsare, haha..
 
Jag ber om ursäkt för en riiiiktigt kass uppdatering. Men ja, fast jag säger att jag blir tokig för jag inte har något att göra har jag ändå varit helt fullbokad den här veckan och är det resten av helgen med.
Imorgon ska jag pyssla om mig själv lite tänkte jag. Ta en långpromenad, färga håret och sola lite solarium. Imorgonkväll blir det troligen utgång, åker även till pappsen! På lördag åker jag med ett gäng härliga tjejer ut till Linnéas stuga i Norn! Ska bli sååå mysigt och skönt att träffa alla (nästan i alla fall) igen! Känns som en evighet sedan!
 
Annars har jag varit med Lisa i veckan. Vi käkade på wiernan, hade picknik i spöregn och massa annat tok, haha! Har även varit i Falun med syrran och Anders och spelat minigolf. Också hälsat på pappa lite!
Idag har jag varit på IKEA med mamma och våran granne Karin! Hittade det jag letade efter och är toknöjd!
 
Nu lär jag sova.. Dödstrött och slut efter dagen som varit. Och imorgon väntar ju fler roligheter! :) God natt!
Min brorsdotter Ida och jag på studenten! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback