mycket som har hänt

Ja, jag vet inte ens vart jag ska börja! Har haft sånna sjuka dagar sen jag skrev sist. Firade midsommar först hos mamma med trevlig folk och god mat i solskenet. Sen åt kvällen blev det fest hos lisa, i mitt partytält. Kvällen i sig var väl helt okej (även om jag blev kalasfull..), men under natten fick vi inbrott när vi låg och sov. Så lördagen var tumult. Mamma och brosan kom och vi försökte tjata på polisen och tillslut när mamma ringde kom dem.
Kommer ihåg att luften bara flög ut min lungor när jag insåg att tv'n var borta. Så konstig känsla att man vet att någon varit inne där man sovit.Sjukt, vill inte ens tänka på vad som KUNDE hänt..

MEN, denna vecka är det peace and love vilket alltid är bäst. Blir å se grymma band tills på lördag. Sen Om en vecka drar jag till Grekland, ska blir sååå jääävla skööönt! Dock pank nu, men wtf.

Nu lär jag hoppa in i duschen och fixa klart mig för bilen går mot borlänge om en timme! Vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback