tillbaka!

Ja, jag har haft bättre saker att göra än att blogga. Vilket ni kanske förstår! :) Jag har nu tagit studenten, och jag vet inte hur många "hur känns det?"-frågor jag har fått! Men det känns självklart bra. Dock har jag nog inte rikitgt förstått att jag aldrig mer kommer gå till skolan igen där alla vännerna är. Jag har träffat några av dessa tjejer varje dag i över 12 års tid, och det kommer bli jobbigt att inte längre göra det. Men jag vet att nästan alla vill hålla kvar kontakten även om vi flyttar ifrån varandra till hösten och kommande år.

Vill bara säga tack till mina fina klasskamrater och vänner som har gjort mina skolår till dem bästa! Utan er skulle jag aldrig orkat med.<3
Vill även tacka hela min släkt som är så underbara! Tack för att ni kom och grattade mig och alltid ställt upp.

Idag har jag huvudvärk och ont i örat, så har legat i sängen hela dagen och kollat på satc. Skitväder ute ändå så passar på! :) Men ikväll blir det fotbollskväll, wohooo!
Planerar även för summerburst om FEM dagar!!! Ser ut som att det blir en roadtrip med tre tjejer, kommer bli galet!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback