Dag 06 - Min dag

Den ultimata dagen i mina ögon skulle vara något som detta:

Det är sommar och jag vaknar upp på förmiddagen. Solen strålar! Jag drar på mig mina springskor och tar en runda runt hönsan. Kommer hem och gör en frukost som innehåller god juice, lite melon, ett kokt ägg och en smörgås med avokado som pålägg! Äter upp frukosten på terassen och solar samtidigt. Efter någon timme i solen hoppar jag in i duschen följt av en cykeltur till lappens med mina vänner. Vi pratar och skrattar och mår underbart!

Efter det cyklar jag hem till pappa och pussar på min fyrbentna älskling lite. Sen när jag kommit hem slirar jag om och åker hem till en vän och möter flera andra vänner där. Det vankas skaldjurskävll följt av jordgubbar, glass och lite gott att dricka. Vi sitter ute på en veranda och pratar hela natten. Tända ljus, lite mygg, skön musik och världens finaste människor.

Jag vill känna den där friheten. Att jag bara kan göra vad jag vill, när jag vill. Min dag ska innehålla skratt, mycket bra musik, god mat, strålande sol(helst sommar) och dem jag värdesätter högst i världen! Det skulle göra min dag, skulle i alla fall vara j'vligt lycklig!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback