studiedag

Studiedagar är fan det bästa jag vet! Behövde veeerkligen det idag! Sov till 12 och stannade i sängen till typ 13.30, så himmelskt skönt. Sen har jag bara kollat på trädgårdsmöbler och växter till verandan/balkongen. Jag älskar att man kan börja kolla på sådant nu. Att fixa på balkongen och plantera är rena lyxen för mig, tror det eller ej! Jag tycker det är jättekul och blir helt lugn av det.

Aja, nog om det! Nu ska jag sätta på Rise against livespelning (igen) och börja tvätta mina fönster och byta gardiner. Sen blir det att dammsuga och tvätta golven. Lär plugga lite också! Kvällen kan vara bokad också, om jag har orken!

Nu väntar fönsterna!


Funderar på att köpa sånna här loungemöbler. Såå snyggt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback