föreläsningar, middagar & lapdance!

Har varit grymt seg med bloggen i helgen! Men har bott hos syrran sen i torsdags då mamma har varit på båtmässa i sthlm. Men nu har jag ätnligen kommit hem och ska packa upp och städa lite så det är fräscht!

Fredagen bestod av en drös med föreläsare. Riiiktigt bra talare, speciellt Elaine Eksvärd (läs hennes blogg och hennes fina ord om vår skola >HÄR<) som pratade om hur man "snackar snyggt"! För mig var det otroligt spännande och en toppenföreläsning!
Efter Elaine blev det Mikael Anderssons tur! Han har skrivit boken "Armlös, benlös men inte hopplös", då han föddes utan varken ben eller armar och kan ändå köra bil själv, klä på sig själv, spela bordtennis osv. Han pratade om att man ska tro på sig själv och tro på att man kan klara allt bara man vill! Väldigt lärorikt och intressant!

Sedan var det en kille som hette Markus som var dansös och en fd. elev från mk-g!
Och sist men inte minst kom Navid Modiri som var en helskön kille! Han berättade lite om hans liv och att han bestämde sig för att testa en ny sak varje dag. Så han skapade en blogg(>365saker<) och skrev vad han gjorde. Han pratade om hur man inte behöver följa andras förväntningar, att man ska göra det man vill och inte låta andra påverka ens beslut. Han var också döbra!


Lördagen: Gick på stan med Emma & Anders och köpte mat från fiket och åt hemma. På kvällen firade vi jullan som blev 19 år igår! Det blev god middag på halvan följt av alkohol och mello hos Emelie! Sedan vandrade vi ner till en hockey-lagfest. Jag och linnéa fick en lapdance av en kille, behöver jag säga mer?
HAha, nejmen efter en stund där gick vi till halvan där jag blev dötrött! Så gick hem vid ett, skapligt nykter(faktiskt).

Långt jobbigt inlägg nu! Men lägger upp några bilder som summerar helgen senare. Nu blir det att städa, puss!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback