feberfri lördag

Jag vet, världens kassaste blogg. Men när jag är så här äckligt sjuk som jag varit pallar jag inte göra annat än att titta på film och sova. Kollar facebook när jag vaknar sen lägger jag mig igen och ja, gör i princip ingenting. Så nu har jag varit inne i mitt i rum i typ tre dagar och har inte gjort ett piss! Har inte orkat pluggat fastän jag har big-test på måndag i rättskunskap..

Idag skulle jag även vara med på ett superviktigt möte i borlänge med företaget men nej. Eftersom jag hade feber igår fick jag tacka nej. Tur är väl det då jag har hostat hela natten och knappt fått en lugn stund förns halv fem. Men har fått höra att mötet gick g-a-l-l-a-n-t! Vilket är jätteroligt! Hade sett fram emot detta möte men såklart kommer influensan och hälsar på igen, great timing!

Aja, nu ska jag plocka upp lite på rummet och försöka få lite fart i mitt liv igen, nu då febern är borta, så underbart!!! Sen blir det en dusch och kanske äta något. Har levt på vatten och hostmedicin de senaste dagarna..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback