gladast

(egentligen ledsnast för jag nyss skrev ett inlägg som täckte hela sidan och försvann...)
 
Kan inte förstå det, helt skakis och exalterad!! Tänk på lördag, då drar jag mot storstaden, solna och friends arena! Förstår ni vad detta betyder?! JAG SKA FÅ SE SWEDISH FUCKING HOUSE MAFIA!!!!! :D ååh, kan inte smälta det, så himla glad!
 
Anyhow, back yo reality.. ;)
I fredags var jag ute med tre snygga brudar! Förkröka hos Emelie och åkte sedan vidare mot Pershyttan utanför stan där dat vankades fest! Schysst musik och trevligt folk, precis som man vill ha det! Vid halv ett? drog vi mot halvan och var där till stängninsdags! Jag slagga hos en kompis och blev lite överraskad och förvirrad när jag vaknade. Men förstod snabbat vart jag var! :) Blev ett brännsår, några blåmärken, ett par förstörda/leriga skor och en fet bakfylla rikare. Men inte klagar jag, hade grymt trevligt! :D
 
Kom hem runt 14 på lördagen, fortfarande full.. Sen så skulle jag vara barnvakt. Slutade med att jag var  barnvakt i 11 timmar!!! Var inte direkt glad när mamman kom hem flera timmar sen..
Sen dess har det väl inte hänt särskilt mycket. Hjälpt syster att julpynta och så har jag planerat lite hemlisar! ;)
 
Imorgon ska jag till Hasse och klaga över mitt körkort, gå hem till pappa och prata om Sälen-stugan samt lägenhet i sthlm! Sen blir det nog lite spinning imorgonkväll, spinning-oskulden tas till och med! ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback