31 oktober 2012

Fastän jag inte har bloggat på över två veckor är det kul att se att ni fortfarande hittar hit! Men nu ska jag bättra mig, lovar! :)
 
Sedan jag skrev sist har jag varit i Spanien och hälsat på världens finaste tjejer, festat på hotellet, kollat på pinsamt många Gossip Girl avsnitt, hälsat på mina underbara far-föräldrar, hittat bortglömda bilder, packat ner sommarkläderna och hängt upp vinterkläderna, gjort halkbanan(godkänd och allt!), beställt en parfym(lycka!!!), sett första snön falla, myst med min familj framför kaminen och lite till!
 
Jag hade det underbart i Barcelona och det var rikrigt jobbigt att säga hej då. Usch va jag saknat och saknar dom där brudarna! Är faktiskt jobbigare än vad jag trodde att det skulle bli! Men nu är det typ bara sju veckor kvar tills dom kommer hem! ååååh va jag ska krama om dom!
 
Nu ska jag fixa mig för en utekväll! Kommer bilder imorgon från mina äventyr! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback