mardrömmar

Under dem senaste veckorna har jag drömt så sjukt många mardrömmar. Jag har aldrig gjort det förut och har aldrig varit den som vaknar i ett ryck på natten. Men på sistone har jag vaknat dyngsur av svett och tårar, varit så rädd att jag gömt mig under täcket eller tom. gått och lagt mig hos mamma.
Så det börjar bli lite jobbigt att sova nu, försöker dra ut tiden på natten. Men vet inte om det hjälper alls..
 
Har funderat varför det blivit såhär, och jag antar att det har något med min livsstil att göra. Har så konstiga känslor i kroppen och vet liksom inte vart jag ska ta vägen. I livet alltså. Ska jag resa? studera? bo hemma? flytta? jobba och med vad? Jag kan fortsätta men det kommer inte hjälpa mig att sova.
 
Aja, nu vet ni att jag sover dåligt. Några tips kanske? :)
sweet dreams..
 


uuh vad hemskt! :( Hoppas det går över snart!

Kan trösta dig med att säga att samma frågor snurrar runt i min skalle, man har så många frågor men kommer aldrig fram till något svar! PUSS <3

2012-10-08 // 19:41:05

svar:
Det hoppas jag också! :/

Ja, man blir ju tokig av att tänka på allt sånt där! Men det känns som det är dags för något nytt nu! ;p

2012-10-08 // 20:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback