matförgiftad

Under helgen bodde jag ju som sagt hos syrran, då jag inte ville vara hemma ensam. Under lördagen hade vi ju planerat att gå ut, vilket vi även gjorde. Emma och jag köpte med oss thaimat hem och käkade innan vi åkte och förfestade med resten av gänget!
Alkoholen slog till på några minuter för mig. När vi vid klockan 23? åkte mot husfesten vi skulle till, kommer jag bara ihåg att jag satt mig i bilen, att jag mötte Veronica som bjudit in oss och gav henne presenten. Det nästa jag kommer ihåg är att jag sitter i soffan och har huvudet mellan benen och spyr ned mig själv.. Jag lär säga att jag har tur som har så bra vänner som hjälpte mig! <3
 
Väl hemma hos Emma hjälpte dem mig till sängen. Men så behövde jag spy mer och mer och mer. När jag vaknat för kanske femte gången under natten att jag lär spy förstår jag att det måste vara något annat än vodkan som spökade. Och helt rätt. Från klockan 12-01 till klockan 13 dagen efter spydde jag nästan varje timme.. Under natten blev även syrran dålig. Så båda hade alltså åkt på matförgiftning.... Det är fan andra gången jag blir det av att äta ute här i stan. Så akta er för thaien mitt emot arbetsförmedlingen, ujuj..
 
Så min söndag var inte vacker kan jag säga. Jag och Emma låg som döda och väntade på att allt skulle försvina ur systemet. Idag har jag varit helt slut, ingen energi alls! Riktigt ont i nacken och öm i hela magen. :(
 
Usch.. Som sagt det var ingen vacker syn. Men nu mår vi bra i alla fall och fria från den där skiten!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback