beslutsångest

Okeeeej, pappa ringde för några minuter sedan och frågade om jag ville med till Idre i några dagar. Jag har velat åka dit sen jag kom hem därifrån sist. Vilket är åtta månader sedan. Jag har ju planer för ikväll. Men jag känner att det vore nog bäst för mig själv att åka iväg och rensa tankarna några dagar. Komma bort från stan och bort från människorna och alkoholen.. ;pp Tappat bort mig själv lite på sistone
 
Inte bestämt mig till hundra än. Men det lutar faktiskt åt det hållet. Frågan är bara om jag kommer orka 3-4 dagar utan att bli tokig där borta. Kommer i så fall hem på lördag, och då har jag ju bestämt med mina underbara tjejer att åka på spökjakt, haha. Och det vill jag absolut inte missa för något i världen!

Äh, vi får se hur jag gör. Uppdaterar senare! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback