bra dag!

Idag har jag haft en suveerääään dag! Hände inte så mycket, men är toknöjd ändå! Fikade ju som sagt med Anna på eftermiddagen. Vi pratade på och sen tog vi en runda på stan också! Mycket trevligt! :)
Sen nu på kvällen har jag pratat lite med Lisa. Och bara det gör liksom min dag! Bara tre veckor till jag får krama om mina saknade vänner! <3
 
Imorgon har jag lovat mormor att hjälpa henne tvätta hennes fönster, så vad gör man inte? :) Efter det tänkte jag gå och sola lite, det börjar ta sig faktiskt!
Plockar dessutom ihop några av de sjukaste och roligaste klippen från jackass och viva la bam til Anderrrso (syrrans kille) då hans hälsena gick av idag när han tränade och är numera sjukskriven.. ajaj! Men jag tänkte i alla fall försöka muntra upp honom med lite sjuk humor! Har ju ändå inget att göra liksom, haha :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback