2013-04-11

Jag var ju som sagt hos doktorn i tisdags. Vi kom överens om att han skulle ringa om 4 veckor och se hur jag mådde då. Eftersom jag har lite att tänka på angående operationen.. Om jag gör det finns det inte garantier att jag kommer bli 100% bra, det går ju heller inte att göra om den eller att få den ogjord. Men han sa också att om jag skulle få ont i igen så skulle vi åka in till Falun direkt så skulle det bli en akut operation. Haha, tror ni inte jag får ont samma kväll? Vid 21 på tisdagen fick jag ont igen och hade ont ända tills igårkväll då det släppte med hjälp av medicin. Men jag ville inte åka in. Kände mig varken redo eller pepp på operation. Jag sa att om jag skulle ha ont i dag också så skulle vi åka in. Men idag mår jag bra igen! Lite öm, men dte är som vanligt. Men nästa gång blir det troligen att åka in. huh, vill ha det gjort bara! Vill inte sova över på sjukhuset. Har aldrig haft problem med sjukhus, förns det är jag som ska ligga där.. Men, bättre att göra det nu och få det gjort!
 
Hur som helst! Lisa kom förbi på förmiddagen och fick mig på humör igen. Att man kan bli så glad av en människa. Mina vänner är bäst! :* Vi pratade om helgen, om valborg och massa annat som ska hända framöver. :) Mysigt och trevligt som vanligt var det i alla fall! I helgen åker jag till pappa och får kramas med min prins! Men imorgon blir det troligen utgång om jag inte blir sämre i magen.. Hörde också att våren skulle komma på riktigt i helgen? Hoppas verkligen att det stämmer, sol och 20 grader? JA tack!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback