Falun

Kom alldeles nyss hem ifrån Falun. Hade tid på kirurgiska mottagningen klockan 14.00 så åkte vi vid ett. Var fan hopplöst att få parkering!! Hittade en plats efter att ha virrat runt på flera olika parkeringar vid sjukhuset i tjugo minuter ungefär.. Hade en jättebra dansk Läkare som förklarade allt vad ett ingrepp skulle innebära osv. Tar upp det mer en annan gång!

Efter mötet med doktorn tig jag och mamma en fika och sen åkte vi mot Plantagen och köpte lite frön som vi ska så i vår. Vi var även in på jysk, Rusta och ÖoB, hittade lite smått på alla butiker. :)

Nu är jag helt slut! Så ska bara ta mig lite att äta sen lägga mig och kolla på Sons of Anarchy, fy fan så skönt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback