helgen

Nej ni, jag tror jag misann hamnat i en liten svacka när det gäller bloggandet.. Hoppas ni inte är alltför ledsna. ;)
 
Helgen blev ganska lugn även om jag var brutalt vinsugen. Underfredagen gällde det bara att göra klart i köket, vilket blev superbra och fräsht! Är bara smågrejer kvar som ska göras, som att sätta upp gardiner och tavlor. Vi funderar även på att möblera lite, men vi vet liksom inte riktitgt hur.. Men ja, det visar sig! :) På kvällen gjorde jag och mamma en god middag och kollade på Let's dance, mysigt!
 
Lördagen fortsatte vi att plocka lite i köket och sen åkte hon till Ludvika över natten och jag åkte och träffade tjejerna. Jag och Lisa köpte även thaimat men så blev det melon, jordgubbar och smält choklad till efterrätt! Var riktigt gott och supertrevligt. :)

På kvällen blev jag rejält rastlös och försökte få med mig någon ut men ingen var sugen eller hade tid.. Så jag gick hem till storasyster och drack lite med dom och pratade i flera timmar och allt och inget! Gick hem runt 12-1, så blev där ett bra tag!
 
På söndag tog jag en promenad till pappa med Emma. Blev lite gofika och mys med vovven som satt och nicka vid köksbordet för han var så himla trött men ville även vara med. haha, sötnos! Sen åkte vi och kollade på Martins nya lya vilket var asschysst! Passade honom som handen i handsken! :) Efter det blev det en tur ut till marken som  Annsofie och Henrik köpt och där dom ska bygga ett nytt hus i framtiden. Kollade på marken och den "nybyggda" stranden som dom kommer få ha som privet tillsammans med grannarna. Kommer bli ett paradis när allt blir klart tror jag, herrejösses! :)
 
Oj nu blev et ett långt inlägg.. Men nu ska jag i alla fall stoppa lite mat i magen och sen gå mot gymmet för ett spinningpass med systrarna! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback