Hus i Höganäs

Tidigare under kvällen fick jag ett sug och kollade på massa hus runtom i Sverige. Drömde mig bort lite.. Hittade ett tokfint hus i Höganäs för nästan 8 miljoner. Men jag fastnade heeelt för det! Älskar i princip allt med det! Trädgården och den fina klängväxten längs med huset och växthuset, precis vad jag önskar i min framtida trädgård! :) Inne i huset är det väl inte det "typiska svenska" känns det som. Jag tycker det känns lite brittiskt/amerikanskt med det massiva träet i trapp, kök och dörrar. Men ändå kommer det där svenska in precis lagomt med en superfin punschveranda, bjälkar i taket och de gamla fina fönsterna. Både jag och mamma ääälskar det! Vet dock inte om någon av oss skulle kunna flytta till skåne.. ;)
 
Titta bara så fint det är! :)
>HÄR< kan ni läsa och se mer om tomten!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback