Mrs. Carter

Något som får mig att respektera vissa artister (och kändisar överhuvudtaget) är när dom uttnyttjar sitt kändisskap och sina pengar för att hjälpa andra och uppmanar andra att göra detsamma. Det finns ju hundratals kändisar sin gör detta, men en del håller pengarna för sig själv medans barn går hungriga.. En som jag veerkligen respekterar och beundrar är Beyoncé Knowles-Carter, som är en av världens mest framgångsrika kvinnor. Hon kan vara den mest inspirerande kvinnan jag vet!
Hon har vunnit runt 17 grammys(!!!) men ändå verkar hon så jordnära. Vilket jag älskar! Ni förstår vad jag menar om ni kollar på dessa videor och bilder. HON är en kvinna jag verkligen skulle vilja träffa! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback