sjuk helg

Haha, vet inte ens vart jag ska börja. Helgen var helt sjuk.. Efter jobbet i fredags åkte jag direkt till borlänge med Julia och hittade lite smått! På vägen hem blev det bestämt att jag skulle ut. Åkte hem och packade väskan och fixade mig lite snabbt. Sen hämtade pappa mig så lämnade jag bara väskan och så gick jag över till grannarna. Ja, systrarna arvidsson! Vi förkrökade och hade supertrevligt! Sen gick vi vidare mot halvan och var väl där till stängningen. Då gick jag och Emelie och hämtade en platta öl och gick på efterfest. Blev gaanska kalas av all öl och dansade järnet, haha! Lite pinsamt nu när man tänker tillbaka, men va fan, haha. Vid halv fem var efterfesten slut där, men inte ville jag gå hem heller! Gick med ett skönt gäng till andra sidan gatan. Var väl där några timmar ich drack upp den där plattan(och ja, jag bjöd. Jag drack inte upp allt själv..) sen tunnade det ur på folk så var det bara jag och två killar kvar. Vid sju gick vi över gatan ännu en gång till en annan kille och där hängde jag hela natten. Vi lyssnade på musik och hade det gött. Jag var inte trött någonstans så blev ingen sömn. När solen gick upp satt vi oss på balkongen och solade till 13 ungefär, då gick jag och mötte Emelie så tog vi sällskap över stan. Hade i alla fall grymt roligt!

Nu ska jag göra mig llite lunch och fixa mig färdigt för jobb! Tackar mig själv för att  jag INTE gick ut i lördags som dte var bestämt från början. Hade aldrig orkar jobba idag då. Haha, uppdaterar mer när jag kommer hem i eftermiddag. :)

puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback