spontan vinkväll

Blev ingen lugn kväll för mig igår kan jag lova! Jag och Emelie körde på spontankväll! När hon slutat vid halv tio hämtade hon upp mig så körde vi igång och drack vin. Efter ett tag kom det tre trevliga grabbar och gjorde oss sällskap. Vi fick reda på att halvan hade stängt och det kändes ganska ovärt.. Men vi drack upp och bjöd dom på det vi hade. Och rätt som det var åkte vi med dom i 190km/h till Pingbo där en av killarna hade ett hus, tog väl fem minuter eller så? haha.. Vi kom dit, chillade, pratade och lyssnade på musik.
Skön kväll, fastän det var menat att bli katastrof.. haha! Vid fyra blev Emelie otålig så hon fixade skjuts hem till stan. Jag slagga på hennes soffa och sov inte många timmar.. Så nu är jag dödstrött och ska göra mig redo för sängen och soooova. 11.20 ska jag vara på vårdcentralen för lite prover. Är nervös, men det ska väl inte vara nå konstigt med de.
 
Och imorgon är det fredag igen! Blir troligen lugnt imorgon men på lördag är det loppis i ishallen, och så får vi se om det blir fest eller inte, det visar sig. :)
 
God natt! :*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback