born in the wrong decade

Go kväll på er! Igår var jag ju som sagt till Borlänge med Frida och Alexandra. Vi åkte till Liljan och lyssnade på Hökartorget och Melody Club! Riktigt roligt var det! Superkväll! :D

Idag mår jag väl lite som jag förtjänar. Hängde med Frida (då jag sov där) hela dagen nästan. Vi käkade pizza och chillade. Sen åkte jag hem på eftermiddagen och hjälpte till med middagen. Hemmagjord snitsel med pressad potatis och brunsås, muuuums va gott det var! Resten av kvällen har jag bara suttit med mamma och hennes karl och lyssnat på grym musik. Så brutaaalt skönt! Och dessutom min favorit syssla.. ;) Så nu sitter jag med min härliga musik från 60-,70-, och 80-talet! Jag var definitift född i fel årtionde! I mitt tidigare liv måste varit en liten hippie eller liknande med blommor i håret som hängde framför en scen större delen av livet, haha. Jag har alltid haft ett speciellt band till rockmusik. Framför allt de från de sena 60-och tidiga 70-talet! Mest psykadelisk rock, lite Jimi Hendrix, Pink Floyd, 13th floor elevators ni vet? Hur som helst, älskar det och öööönskar att någon kan fixa en tidsmaskin så jag får uppleva denna tid. Är så brutalt avundsjuk på alla äldre som var där när den här rocken växte fram.. gah!
 
Ska lyssna lite till nu och kika på lite spelningar, bädda rent i sängen och sen sova, är helt slut från igår!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback