Förberedelser..

Hej på er!
 
Den här veckan har jag väl bara försökt fått i ordning på mitt rum. Men idaglär jag blir klar då jag har fullt upp imorgon! :) Ska bara plocka in lite kläder i garderoben, damma av lite och moppa golvet, sen är jag klar! Vid 18 kommer Emma och anders och plockar upp mig. Då ska vi handla in allt som behövs för kräftskivan sen hem till dom och lassa in tältet och sen tillbaka hit igen och sätta upp det vid sjön! Som det ser ut nu kommer vädret blir tipptopp! Kommer bli så himla kul! :D Ska fixa lite snappsvisor nu också; ett måste på kräftskivor! ;)
 
Imorgon hinner jag bara med att vara hundvakt> hem och fixa mig> korka upp! Aja,nu lär jag sätta igång om jag ska hinna med. På lördag blir det nog att kika på Stiko i sveaparken också! :>
 
Förra årets kräftskiva hos pappi, det var sist alla vi tjejerna var samlade. Magisk kvälll!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback