kvällspromenad

Sorryyy, vet att jag sa att jag skulle lägga upp massa bilder. Men hade en del att göra och sen när jag ville, ville inte datorn.. Så gör ett nytt försök imorgon! :) Igårkväll besökte jag min morfar och hans Birgitta med mamma och Emma. Emma visade lite bilder på nya huset och vi fikade i regnet och sen en superfin solnedgång på deras härliga veranda. Kan vara stans finaste solnedgång!
 
Idag har jag hängt med Lisa i några timmar. Vi lunchade på wiernan och sen hem till mig och chillade på balkongen på eftermiddagen. Riktitgt trevligt som vanligt med den tösen! :}
Nu på kvällen har jag inte gjort särskillt mycket. Lagat mat, kollat på SoA och kom precis hem från en skön kvällspromenad. Gick ju mycket kvällspromenader i våras, men sen kom jag av mig. Tycker om när det blir lite kyligt, är så skönt ute då!
 
Aja, nu ska jag se på lite SoA igen innan jag ska krypa ner i sängen. Imorgon kanske det blir utgång.Annars är jag nig med gänget på förfest i alla fall! :) På lördag blir det ju fest igen så känner att jag vill hålla i slantarna lite. :>
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback