pluggar som en galning!

Nu i dagarna gör jag inte mycket mer än att plugga teori. Det börjar närma sig och jag mååååste klara det! Det skulle lätta i magen något otroligt! Jag har haft en förjävligt orolig mage de senaste veckorna. Antingen är det stress (som jag antar är för pressen på körkortet och massa annat tjafs) eller så är jag väl laktos eller nått.. Så nästa vecka ska jag ringa vårdcentralen och boka tid för lite prover. Har skjutit upp det i två veckor nu, men alltid tänkt att det ska gå över. Men på måndag morgon ringer jag!
 
På fredagkväll ska jag och mamma ha kräftskiva här för min äldsta storasyster +hennes familj som en liten extra bröllopsgåva (tidigare gav vi dom en fotobok + ett bildspel med bilder från deras bröllop). Så är ju Emma och Anders med också! :) Ska bli supermysigt och GOTT! Annars i helgen åker jag till pappa och ska bara ta det lugnt. Förhoppningsvis ska jag köra runt och glida i bilen, haha.. För nu jävlar ska jag få den där körkortet!
På lördag ska jag nog hälsa på min farmor och farfar, som vanligt när jag är hos pappa! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback