trött men glaaad

Har haft en lång men riktigt bra torsdag! Började dagen tiiidigt, 07.00! Började jobba vid halv nio och jobbade till 15. Kändes så skönt att jobba, dock kände jag när jag kom hem att jag inte är riktigt van vid långa dagar och skrikande barn, haha.. Efter jobbet åkte jag till pappa och hälsade på och tog en kaffe. Dom åker ju strax iväg till Irland igen så vi pratade lite om det och det praktiska som ska göra här hemma när dom är borta. :) Vid halv fem hämtade jag mamma och åkte hem följt av en ipren och dusch. Vart genast piggare! Resten av eftermiddagen provade jag maaaassor med kläder inför imorgon då det blir utgång i borlänge med två favoriter! Samma favoriter umgicks jag med nu på kvällen. Vi drack lite te och pratade på om allt och inget. Mysigt var det hur som helst! :>
 
Nu ska jag försöka välja ut i alla fall 3 outfits tills imorgon så kan jag bestämma mig då! Hoppas faktiskt att jag inte blir inringd imorgon, haha.. Är helt slut! Så ska strax krypa ner framför en film eller något. :) Men jag skulle vilja hinna med att städa upp lite imorgon innan jag går ut, lär även hinna göra lite ärenden på stan. Men jag tackar ju inte nej till jobb om dom ringer! :) Nej, fixa det sista nu sen sängen! Guuud så skönt!
 
Hoppas ni får en bra helg!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback