Julmusik

Jag kom precis på att jag inte har lagt ut ett enda inlägg med julmusik! Ha! Men nu så.. Jag tycker om att lyssna på julmusik som kanske inte är den "klassiska" julmusiken för många svenskar. Alla har vi hört "Julen är här", "Hej mitt vinterland", "Bjällerklang" osv. alldeles för många gånger... Jag tycker väl om dom, men tycker det är såå mycket roligare med lite mer sånt som inte är självklart i alla hem och lite nyare kanske.
 
Jag älskar Ella Fitzgerald & Bing Crosby's jullåtar (som säkert många av er också), men det är bara några.. I min jullista på spotify har jag allt från Amanda Jensen, till Owl City, till E.M.D., till Sufjan Stevens. Här kommer i alla fall en av mina favoritlåtar. Vet ärligt talat inte om det är en jullåt eller inte, haha.. Men jag tycker den passar så bra till det! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback