bakfuller

Hade en så jäääkla trevlig kväll igår! Det känns idag kan jag säga, haha.. Började hos Lisa med massa goa människor. Blev biljard, musik, vin och spel! Vid halv ett drog vi oss mot halvan och var där tills stängning, sen är det lite suddigt haha.. Hur som helst! Idag hade jag en suverän bakisdag med Lisa och Victor. Vi beställde hem pizza och chillade framför tvn. :) Fick skjuts hem då dom skulle kasta lite burkar och sånt. Såå ja, nu är jag hemma med huvudvärk och lätt yr.. Dock var det såå värt det. Bästa kvällen på länge!
 
Nu ska jag ta en ipren och hinka i mig vatten sen dyka ner i teoriböckerna! kämpaaaa
 
Tog inga bilder själv, så lånade dessa från Emelie & Emma :>


Grymt bra kväll!:D lycka till med studierna! Hörs i veckan <3

2013-02-24 // 23:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback