Födelsedagsfirande #2

Ni kan ju bara gissa vad som hände igårkväll? Jo visst, ont i magen men gick över efter lite muskelavslappnande.. Vaknade vid åtta imorse och hade ont igen, värken gick över vid elva efter ännu en tablett. Idag har jag hämtat ut mer medicin då jag bara har en kvar! Är fortfarande förkyld också så inget jobb för mig och ärendet med Lisa får bli imorgonbitti! :)
 
Nu på kvällen var jag istället hemma hos pappa och firade Emma igen med familjen. Fikade, pratade och hade det mysigt. Kom hem vid halv elva och kom dit till 18, så har varit där hela kvällen! Pappa åker ju till Irland på fredag och kommer vara där i tre veckor. Hoppas att resan ner blir lugn bara då det är runt 100mil han ska köra själv..
 
Aja, tackar för dagen och tar mig lite te och smörgås innan det är dags att sussa. Helt slut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback