illamående

Hej på er! Jag hoppas ni hade en bättre start på den här helgen än vad jag själv hade.. Eller ja hela kvällen igår var supermysig. Åkte ju hem till pappa, vi köpte hämtmat och så kom systrarna på kaffe också. Sen blev det filmmys! Men vid 05 i morse så vaknade jag av smärtor av ett gallstensanfall. Ville verkligen inte ta en tablett då jag mår så sjukt illa av dem. Tog en ipren men det räckte inte. Låg i ungerfär en timme och väntade på att värken kaaanske skulle gå över, kallsvettades och vred mig. Sen tog jag muskelavslappnande och det värkade snabbt. Meeen så vaknade jag vid halv tio och kände svaga smärtor igen. Gick upp och har kännt mig hängig hela dagen samt öm på högra sidan. Äckliga uppstötningar och illamående har också min underbara lördag stått för..
 
Så nej, det blev ingen utgång idag. Det skulle jag aldrig orka då det tär på krafterna något otroligt! Så dagen har jag spenderat på soffan och en fikastund hos farmor och farfar. Nu har vi precis kollat klart på mello och nu kikar vi på Pluras kök Spanien, bäst!
 
Dricker mängder med vatten och hoppas att det blir en lugn natt. På måndag blir det att ringa Avesta och kolla vart mina testresultat tog vägen..
 
Hoppas ni har en bra helg i alla fall! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback