Läkarbesök imorgon

Vet inte om man ska skratta eller gråta just nu! Fick ett till anfall igårkväll och var nära på att åka in till akuten. Men ajg ville verkligen inte så vi ringde sjukupplysningen och rådgjorde med dem istället. Dem sa att vi skulle vänta en halvtimme till på värkan (hade tagit en tablett 30min innan vi pratade med sjuksystern). Jag la mig i en konstig ställning och det lättade på smärtorna i magen då men blev värre i ryggen då, men tillslt somnade jag vid 2-3 tror jag!
 
Vaknade upp idag och mådde helt okej. Trodde jag skulle vara illamående igen då tabletterna har den biverkningen. Men har mått bättre än väntat! Dock har jag blivit förkyd också.. MEN det värsta av allt: Mamma ringde Avesta idag och frågade vart mina provsvar från remissen hade tagit vägen då det var tre veckor sedan haf var där. Och dem hade tydligen glömt den på akuten. Så den låg där  utan att något brydde sig. Mamma gav dem en utskällning och dem faxade provsvaren till Hedemora direkt. Och det visade sig att jag hade stenar i gallan (ett konstaterande). Så imorgon ska jag åka till en läkare här i stan och få mer medicin och så ska han kolla på magen lite.
 
Nu är jag helt slut då jag nyss kom hem från syrran. Eftersom hon fyller år imorgon hjälpte jag henne att städa lite. Men nu ska jag krypa ner och kolla på Breaking dawn part 2! Har inte sett den sen den kom ut på bio. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback