längtar till våren

Ja, nu känns det faktiskt som att tiden står still.. Även fast det händer saker känns det som att inget förändras. I alla fall för mig, jag springer runt i mitt lilla hamsterhjul som vanligt. Börjar bli långtråkigt..
 
Vädret har varit lika jobbigt i 4 månader nu. Okej jag gillade snön första månaden och var glad att vi fick en vit jul, men nu vill jag ha vår!!! Det är samma visa varje år, haha. Jag, tillsammans med de flesta, klagar på årstiderna. Man är aldrig helt nöjd. Vi vet att våren kommer så småning om men är giriga och vill ha vår så fort vintern blir tröttsam. Men jag kan inte rå för det. Vinetern är väl mysig, men jag vill ha våååår!
Ni vet den där ganska äckliga doften av lera när snön smälter och gräset kommer fram? Fastän det stinker, fullkomligt ääälskar jag den doften. För då vet man att det är vår! Ljusare tider, grillfester, titta på bal, gratta studenter, converse och vårjacka! Det är bara några av vårens härligheter!
 
Och på tal om balen, tittade på bilderna från våran bal för inte så länge sedan. Är så himla avundsjuk på er som ska gå i år! Det är den bästa och roligaste dagen jag haft i mitt liv! I alla fall topp 5!
 
Nu ska jag slå på Donnie Darko och mysa lite. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback