middag och drömmar

Glömde berätta om middagen vi hade här igår! Jag och mamma bjöd hit mammas särbo, min morbror Peter, hans fru Hannele och mina kusiner Isabella & Joakim! Jag och mamma förberedde i flera timmar innan dom kom, blev fläskfile, hasselbackspotatis med black&white + en sallad! Efterätt blev lite kladdkaka, grädde och hallon, blev riktigt gott! Träffar dom så sällan så det var kul! :) Jag visade bella och jocke en gammal film på när deras föräldrar gifte sig vilket var låååångt innan dom föddes, haha, dom kände knappt igen dom! Visade massa annat kul också, så en suuupertrevlig fredagskväll med andra ord!
 
Nu ska jag packa väskan och dra mig mot pappa, mys! :)
 
Drömde för övrigt världens bästa dröm inatt... Hängde med dessa grabbar, sveaparken var som p&l och HIM skulle komma och vi skulle kolla på den konserten tillsammans. Träffade också Kat von D hemma hos dom, heehhehe. Dog av lycka! :*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback