snökaos & bastukväll

Alltså, nu får det ta och sluta snöa.. Börjar bli riktigt less på detta förbaskade vita kaos!
 
Annars är det en riktigt bra måndag. Om man bortser från att jag vaknade upp i tårar av en mardröm, fy farao va jobbigt det är! MEN ja, en bra måndag idag! Om några timmar ska jag pallra mig hem till Karolina. Vi ska ha knytis och bastukväll. Men framför allt säga hej då till Karolina då hon drar till "down under", ja australien i jag vet inte hur många månader på torsdag! Är skapligt avundsjuk men ska bli tråkigt utan henne här hemma, hon har ju knappt varit hemma två månader.. Men är väldigt glad för hennes skull och hoppas hon kommer få det underbart! :)
 
Så nu ska jag strax hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällen. Blir även lite vin ikväll, gött!
 
Imorgon blir det troligtvis att åka hem till Emma och käka semla, är ju faktiskt fettisdagen! Ska även prata lite om hennes födelsedag då den börjar närma sig! På onsdag blir det jobb som vanligt och på torsdag får vi se vad jag hittar på. Det visar sig! :)
 
hej så länge!
 
Skulle inte tacka nej till detta nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback