some old gold

Här kommer det lite härliga gamla bilder. Tänk att jag också varit en liten skitunge!

En random tjej som ville ta kort med oss på Bali 98-99? :)
Kvarterets busungar har utklädning (en av mååånga....) Själv var jag prinsessa, som alltid. ;)
Coola tjejer som varit på daldansen. Kan det vara -01 tro?
Baddags efter massa karusell-åkande!
Gissa om jag var stolt här? Fick napp med en finfin fisk på kroken, som sedan blev lunch! Idre -97?
Dansar lite i blommorna vi fick när vi anlände till hotellet på Bali. Dom luktade underbart kommer jag ihåg!
Här åkte vi linbana(?) över massa skog typ.. Haha, skitglad! Var antingen på Bali eller i Singapore.
Här fyllde jag 10år kanske? haha...
Leker med favvo-kusinen (som för övrigt fyllde 18år idag, eller igår..) vilket vi gjorde väldigt ofta! :>
 
Här har jag precis tagit konfirmationen, var det -08 kanske?:)
Hahaha.. Idre med klassen i 6:an!
Här fyllde pappa 60år! Alla barnen(-1) samlade & barnbarnen :) 2007



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback