torka aldrig tårar

Herregud.. Borjade som sagt kolla på Torka aldrig tårar utan handskar igår kväll, rätt sent. Det är ju tre delar på 60min var. Men jag var tungen att se alla tre. Låg uppe till närmare halv fyra och skrattade, grät och blev så fascinerad av filmen! Jag har aldrig sett något liknande. Det bästa jag sett inom Svensk film på länge kan jag tala om för er! Det var riktigt bra skådespeleri och manus. Upprepades ju att det var en sann historia, så sjukt..
 
Så ni måååste bara se den! För att enklast se den; sök på "Torka aldrig tårar utan handskar del 1" på youtube, så finns alla tre avsnitt där! :)
 
"De som älskade mest, de som var av kärlek besatta, det var dem som frosten tog."
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback