jobb & magont

Gick bra (och snabbt!) hos doktorn, så det var skönt! Fick dock inte reda på något alls, får provsvaren omnågra dagar.. Natten till idag hade jag ont igen.. Somnade inte förns fyra, då började det släppa efter jag tagit en tablett vilket var skönt! Idag när jag jobbade med mamma fick jag ont igen, dock inte så pass ont så jag behövde ta en tablett men blir lite jobbigt när man oroar sig för att det ska bli värre.. Sen vi kom hem från långsta har jag varit skitkonstigt i magen. Ont men inte överdrivet, ont i vissa ställningar.. uh, jobbigt 
 
Mycket prat om min mage, men är väl det jag tänker på just nu. haha! :) Men annars då? Jo, förbereder inför en middag här på fredag, ska bli såååå mysigt! Berättar mer om det sen. ;> Sen ska jag till pappa i helgen, men åker nog dit på lördag fm istället nu då. Aja, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen och kika på Medium! Hoppas på att magen är snäll inatt....
 
God natt på er! :*
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback