spontanutgång igår

 
Igårkväll blev det hockey med lisa, derby mot borlänge! Slutade dock i en förlust med 3-5.. Efter det åkte jag hem till Emelie på en spontanutgång. Jakob gjorde oss sällskap också och vi satt och pimla vin ett tag. Sen gick vi över till Alexandra som också hade förfest med en skönt gäng. Vid halv ett drog vi oss mot halvan och sen blev det efterfest. Drack fan hb, haha, var ett tag sen du! Men det var trevligt! :) Kom  hem runt åtta i morse och mötte grannungarna som skulle till dagis/skolan.. Kändes som en riktigt bra förebild i det ögonblicket då jag trilla ut ur en bil helt död.. haha, men men! Kul var det! Men nu är jag riiiiktigt trött! Halsen börjar spöka också..
 
Nu blir det en varmdusch och sen te framför någon mysig film. Hade egentligen planer med tjejerna men jag kände att jag verkligen inte skull evar anågot roligt sällskap när jag är såhär trött. + att vi skulle basta, blir jag väl ännu mer trött! Så jag fick avboka och ta en hemmakväll.
 
Får nog bli en Disneyfilm! Men vilken är frågan...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback