vidrig träningvärk

Börjar äntligen få i ordning på min dygnsrytm! Somnade vid två igår och kom upp vid elva imorse! Annars har jag haft sjukt svårt att somna i veckan, har legat och vridit och vänt på mig i flera timmar.. En natt tittade jag på klockan och då var klockan halv sju, och jag hade lagt mig vid två.. Vilket resulterar att jag sov till 15.. Faktiskt skitjobbigt!
 
Idag kom jag nästan inte ur sängen, men när jag väl gjorde det ramlade jag för mina vader är DÖDA! Sån sjuuuuuuuuuk träningsvärk! Vi körde någon gummiband-övning på coren som var helt sannslöst dryg. Lär köpa ett sånt band tror jag, mina vader är stenhårda!
 
Vi får se om det bli nå bodycombat ikväll. Eftersom jag ska fira min morbror klockan 18 så vet jag inte om jag hinner.. Träffar släkten så sällan så vill inte vara värsta partypoopern och dra.. ;p
Men imorgonförmiddag blir det i alla fall simning med Julia, ska bli skönt! Sen åker jag till pappa över helgen.
 
Nu ska jag fixa mig och ta en dusch innan jag åker och klipper mig! Lär även hitt anå fina kläder då jag åker direkt från frisören till kalaset. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback