En ny era

Mina kära trogna läsare, haha! Jag trodde jag blivit av med er helt nu när jag är så dålig på att uppdatera! Men icke, puss på er!
 
Hur som helst! Jag hade det jättebra i Orsa med familjen. Vi bodde på Orsa camping i en stuga och hade det supermysigt. Vi käkade gott, spelade kort, doppade fötterna i Orsasjön (var alldeles för kallt i vattnet för att bada..), besökte Orsa Björnpark och Fryksås där vi käkade våfflor till utsikten! :> Vi hade det riktigt BRA helt enkelt. :)
 
Den här veckan har jag börjat på en ny era! Igår färgade jag håret lite mörkare, typ rödmörkbrun. Och klippte av håret så är numera korthårig! Inte superkort, men det är det kortaste jag haft sen jag var 7år kanske? haha! Ni som är vana med att färga håret hemma vet att man lär borsta ut det innan.. Alltså, jag skojar inte att jag inte har borstat det sen jag f'ärgade håret sist, och det var i maj tror jag..  Så ni kan ju gissa hur skönt det var? Inte alls! Hade nog fyra seriösa dreads på G i underhåret. Herregud säger jag bara. ;P
Imorgon ska jag boka tatueringstid, ÄNTLIGEN! Men vad det blir får ni se när det är klart! ;) Sen om jag inte är utfattig när jag bokat tid blir det att beställa hem lite nytt! :}
 
Mer om min nya era kommer, haha! Nur lär jag sussa! PUSS
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback