London

Är så himla sugen på att flytta till London och jobba! Funderar på att jobba ihop rejält med pengar så kanske jag kan flytta innan sommaren 2014! Vore så skööönt att komma ifrån stan ett tag. Har läst en hel del och det är bäst att ha runt 30-50.000 svenska kronor med sig, så man slipper leva på nudlar i den billigaste lägenheten man hittar (som antgaligen ligger långt ut i föroreterna).
 
Kollar även runt på familjer i hela Storbrittanien som behöver en au pair. Har hittat fler familjer som verkar härliga, men har inte riktigt tagit tag i det! Vi får se vad som händer fram åt våren. Någonstans har jag ju faktiskt lovat mig själv att jag ska. Men vart, det får vi se! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback