Ludvika!

Har nog aldrig haft så här svårt att blogga.. Men skyller på att det är sommar! ;)
 
Just nu sitter jag i Ludvika och myser lite. Kollar runt på massa möbler och drömmer mig bort till när jag ska flytta hemmifrån (Gud vet när det blir....). Men jag ska strax hoppa i ett bubbelbad sen laga lite middag!
Veckan som var, var en av de bästa jag haft på en lång lång tid! Precis som jag förutspått! En vecka med vänner, skitsnack, fotbollscup, utgång x2, kvalitétstid med systrarna, god mat, blev av med tatueringsoskulden, sooooool och skratt och allt sånt där som gör livet underbart! :) Tackar alla som förgyllde den! :*
 
Imorgonbitti är jag hemma i stan igen. Om det är fint väder blir det nog lite godricka med två töser och sen kolla läget på halvan. :} Torsdag blir det minsann jobb någon timme på eftermiddagen i butiken, äääntligen!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback