mysig och lugn helg

Haft en lugn och fin helg. Fredagen bestod av hämtmat och chill framför tvn. Sen på lördagen åkte vi till farmor och farfar. Plockade massor med hallon som vi åt till fikat, mysig eftermiddag! När jag kom hem träffade jag en kompis jag inte sett på ett tag, skönt att ta igen lite! :)
Idag har jag inte gjort något särskillt alls! Hängt med vovven och tagit det lugnt i värmen. :) Under helgen har jag även varit insnöad på London och min flytt som förhopnningsvis blir av innan sommaren. Allt hänger på om jag får ett jobb i höst!..
 
Nu är jag hemkommen till mamma och potatisarna ligger på gallret i ugnen och jag ska strax fixa ihop en räkröra. Bakad potatis kan vara något att det godaste jag vet, haha! :) Blir en lugn söndagskväll i soffan framför en film.
 
I veckan hoppas jag att det blir massa kompishäng, tennis, skönare luft, promenader och kanske utgång i borlänge!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback