shopping och kräftskiva!

Hemma efter en lång dag i kupolen! Är brutalt nöjd med mina köp! Är dock inställd på att köpa massor med höstkläder nu, haha.. Men det går att använda nu med. :) Blev en grå klänning (tror jag ska ha den på fredag), två gråa koftor och en hoodie utan armar. Samt en bh på rean! Allt blev typ 500:- så var inte farligt alls. Sen käkade jag och mamma en supergod räksallad på restaurangen i kupolen. Sen åkte vi hem när de stängde  och tog en kaffe hos Emma och pratade lite om deras nya hus. Ska bli sååå spännande! Är ett riktigt fint hus som passar dom som handen i handsken!
 
Som sagt, fredag! Då blir det minsann kräftskiva (och inte borlänge) hemma här i partytältet. Åh vad jag längtar! Kommer bli såå kul och trevligt! :D Vi får se om vi går ut eller stannar här. Man brukar ju inte lukta sådär supergott efter man ätit kräftor.. ;> Ah, vi får se!
Jag ska även vara hundvakt några timmar på fredag då min pappa ska på begravning. Min farmors bror som gick bort för två veckor sedan ska begravas. Så självklart ställer man upp!
 
Lägger nog upp en bild på mina köpa inom kort, men nu ska jag se på en gammal film; Vid din sida!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback