tråkigaste helgen någonsin

Jahapp! Är sjuk, tror jag.. Konstig hosta och kroppen är stel och spänd som en pinne (som om jag sprungit ett maraton, seriöst..) och huvudet är som en karusell. Igår var det ju meningen att jag skulle åka med några vänner till norn, men då jag varit krasslig sen jag var ut i onsdags tackade jag nej då jag skulle vara världens tråkigaste sällskap.. Hoppas dom hade det kul i alla fall! :)
 
Som sagt blev det utgång med Alex och Frida i onsdags. Blev mys på en gräsplätt och förfest sen drog jag och Frida oss mot halvan. Riktigt trevligt faktiskt! Blev bjuden på alldeles för många tequila och hamnade sedan på efterfest x3 haha... Sov inte en blund, men envisades med att hänga med ett gäng till munken och bada dagen efter. Själv badade jag med kläderna på då jag hade fööör lätta underkäder för att bada i, om ni förstår? ;p haha, men kul var det!
 
Jobbade en timme på eftermiddagen sen åkte jag hem till pappa med Emma och Anders. Somnade på soffan där haha, sen åkte jag hem och deckade runt nio.. Sov runt 12timmar och då var jag död. Sen dess har jag legat i min säng. Enda gången jag varit uppe var för att laga mat och gå på toa eller byta film.. Idag är jag hyffsat pigg (även om jag fortfarande går på panodil) så senare ska jag till pappa då dom har finbesök från Irland. Min låtsasbror Trevor som bodde här för typ tio år sedan och hans familj! Ska bli sååå kul att träffa dom igen! Deras yngsta Mia har jag ju inte träffat än heller (bara när hon låg i magen), så det ska bli mys. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback